Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Встановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.

Опис

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 122–126.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в