Ефективність контактів збутової системи підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В даній роботі визначено методи збуту продукції та умови їх використання, виведені формули кількості контактів при прямому і опосередкованому збуті. А також виведено поняття коефіцієнта ефективності контактів та формула за якою обраховується кількість посередників при опосередкованому збуті.

Опис

Ключові слова

методи збуту продукції, кількість контактів, коефіцієнт ефективності контактів, методы сбыта продукции, количество контактов, коэффициент эффективности контактов, the methods of products sale, the numbers of contacts, coefficient of contacts effectiveness, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Ефективність контактів збутової системи підприємства / С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2006. – № 19, Ч. 1. – С. 36-38.

Зібрання