Ефективність контактів збутової системи підприємства

Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В даній роботі визначено методи збуту продукції та умови їх використання, виведені формули кількості контактів при прямому і опосередкованому збуті. А також виведено поняття коефіцієнта ефективності контактів та формула за якою обраховується кількість посередників при опосередкованому збуті.

Опис

Ключові слова

методи збуту продукції, кількість контактів, коефіцієнт ефективності контактів, методы сбыта продукции, количество контактов, коэффициент эффективности контактов, the methods of products sale, the numbers of contacts, coefficient of contacts effectiveness, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Ефективність контактів збутової системи підприємства / С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2006. – № 19, Ч. 1. – С. 36-38.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced