Ефективність контактів збутової системи підприємства
Файли
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В даній роботі визначено методи збуту продукції та умови їх використання, виведені формули кількості контактів при прямому і опосередкованому збуті. А також виведено поняття коефіцієнта ефективності контактів та формула за якою обраховується кількість посередників при опосередкованому збуті.
Опис
Ключові слова
методи збуту продукції, кількість контактів, коефіцієнт ефективності контактів, методы сбыта продукции, количество контактов, коэффициент эффективности контактов, the methods of products sale, the numbers of contacts, coefficient of contacts effectiveness, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Ефективність контактів збутової системи підприємства / С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2006. – № 19, Ч. 1. – С. 36-38.