Методи формування збутової мережі підприємства
Вантажиться...
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
метод прямого збуту, метод опосередкованого збуту, змішаний метод збуту, method of direct marketing, indirect sales, mixed method of sale, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Методи формування збутової мережі підприємства / С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 72-а наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених. – К. : НУХТ, 2006. – Ч. 1. – С. 48.