Методи формування збутової мережі підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

метод прямого збуту, метод опосередкованого збуту, змішаний метод збуту, method of direct marketing, indirect sales, mixed method of sale, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Методи формування збутової мережі підприємства / С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 72-а наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених. – К. : НУХТ, 2006. – Ч. 1. – С. 48.