Розробка унікальної торгової пропозиції (за теорією Р. Рівса) для просування продукту «Сoca-Сola»
Дата
2007
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламне звернення, унікальна торгова пропозиція, advertising appeal, Unique Selling Proposition, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Топал, В. О. Розробка унікальної торгової пропозиції (за теорією Р. Рівса) для просування продукту «Coca-Сola» / В. О. Топал, А. Ю. Фатеєва, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 73-ї наукової конференції студентів, аспірантів і молодих вчених. – Київ : НУХТ, 2007. – С. 56–57.