Розробка унікальної торгової пропозиції (за теорією Р. Рівса) для просування продукту «Сoca-Сola»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламне звернення, унікальна торгова пропозиція, advertising appeal, Unique Selling Proposition, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Топал, В. О. Розробка унікальної торгової пропозиції (за теорією Р. Рівса) для просування продукту «Coca-Сola» / В. О. Топал, А. Ю. Фатеєва, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 73-ї наукової конференції студентів, аспірантів і молодих вчених. – Київ : НУХТ, 2007. – С. 56–57.