Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу
Вантажиться...
Дата
2008
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
концепція соціально-етичного маркетингу, система екологічного маркування, concept of social and ethical marketing, system of environmental labeling, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соболенко, Н. М. Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Соболенко, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 74-я наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 71.