Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

концепція соціально-етичного маркетингу, система екологічного маркування, concept of social and ethical marketing, system of environmental labeling, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соболенко, Н. М. Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Соболенко, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 74-я наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 71.