Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

концепція соціально-етичного маркетингу, система екологічного маркування, concept of social and ethical marketing, system of environmental labeling, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соболенко, Н. М. Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Соболенко, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 74-я наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 71.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced