BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

просування, споживач, бриф, promotion, consumer, brief, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Удод, К. В. BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачами / К. В. Удод, Н. П. Скригун // Актуальні наукові розробки – 2013 : Матеріали ІХ международної науково-практичної конференції. – София : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. - С. 3-4.