BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачами

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

просування, споживач, бриф, promotion, consumer, brief, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Удод, К. В. BTL-технології як сучасні комунікаційні зв’язки зі споживачами / К. В. Удод, Н. П. Скригун // Актуальні наукові розробки – 2013 : Матеріали ІХ международної науково-практичної конференції. – София : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. - С. 3-4.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced