Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

просування, бренд, спонсорство, реклама, продвижение, бренд, спонсорство, реклама, promotion, brand, sponsorship, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ворона, Л. М. Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Ключові проблеми сучасної науки : матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції. – Софія : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. – C. 9-10.