Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

просування, бренд, спонсорство, реклама, продвижение, бренд, спонсорство, реклама, promotion, brand, sponsorship, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ворона, Л. М. Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Ключові проблеми сучасної науки : матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції. – Софія : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. – C. 9-10.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced