Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
просування, бренд, спонсорство, реклама, продвижение, бренд, спонсорство, реклама, promotion, brand, sponsorship, advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ворона, Л. М. Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Ключові проблеми сучасної науки : матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції. – Софія : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. – C. 9-10.