Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
просування, бренд, спонсорство, реклама, продвижение, бренд, спонсорство, реклама, promotion, brand, sponsorship, advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ворона, Л. М. Ambush-маркетинг – сучасна технологія просування товарів / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Ключові проблеми сучасної науки : матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції. – Софія : Бял ГРАД-БГ, 2013. – Т. 4. – C. 9-10.