Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, інтерактивний маркетинг, соціальний медіа-маркетинг, advertising, interactive marketing, social media marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті / Н. П. Скригун // Управління сучасним підприємством : матер. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : НУХТ, 2013. – С. 203-205.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced