Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, інтерактивний маркетинг, соціальний медіа-маркетинг, advertising, interactive marketing, social media marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті / Н. П. Скригун // Управління сучасним підприємством : матер. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : НУХТ, 2013. – С. 203-205.