Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, інтерактивний маркетинг, соціальний медіа-маркетинг, advertising, interactive marketing, social media marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Реклама в соціальних мережах як ефективний інструмент маркетингу в Інтернеті / Н. П. Скригун // Управління сучасним підприємством : матер. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : НУХТ, 2013. – С. 203-205.