Особливості прогнозування попиту методом ковзного середнього на харчових підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

фактор, вплив, метод, ковзне середнє, прогноз, продукція, factor, impact, method, moving average, forecast, produce, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки

Бібліографічний опис

Гладка, М. В. Особливості прогнозування попиту методом ковзного середнього на харчових підприємствах / М. В. Гладка, Г. А. Камінський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 78 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. - К.: НУХТ, 2012. – С. 337.