Особливості прогнозування попиту методом ковзного середнього на харчових підприємствах

Ескіз

Дата

2012

Автори

Гладка, Мирослава Вікторівна
Камінський, Г. А.

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

фактор, вплив, метод, ковзне середнє, прогноз, продукція, factor, impact, method, moving average, forecast, produce, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки

Бібліографічний опис

Гладка, М. В. Особливості прогнозування попиту методом ковзного середнього на харчових підприємствах / М. В. Гладка, Г. А. Камінський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 78 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. - К.: НУХТ, 2012. – С. 337.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced