DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12559

Название: Enogastronomic tourismas a marketing tool of domestic manufacturer
Другие названия: Еногастрономічний туризм як маркетинговий інструмент вітчизняного виробника
Авторы: Basyuk, Daria
Басюк, Дарія Іванівна
Ключевые слова: enogastronomi
national culinary
tourism
еногастрономія
національна кулінарія
туризм
еногастрономия
кафедра туристичного та готельного бізнесу
гациональная кулинария
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Basyuk, D. Enogastronomic tourismas a marketing tool of domestic manufacturer / D. Basyuk // The Second North and East European Congress on Food (NEEFood-2013). - 2013. - P. 248.
Краткий осмотр (реферат): Еногастрономічний туризм є свого роду тематичним туризмом пов'язаного з вивченням та дегустацією національної кухні і вина країн світу. Об'єднання культурних, промислових, екологічних та соціальних аспектів, еногастрономічний туризм містить у собі ознайомлення з оригінальними технологіями організації місцевого харчування виробництва, продуктів харчування і напоїв, а також і традицій їх споживання, засвоєння навичок кулінарного мистецтва, участь у фестивалях і тематичних культурних заходах. Эногастрономического туризм является своего рода тематическим туризмом связанного с изучением и дегустацией национальной кухни и вина стран мира. Объединение культурных, промышленных, экологических и социальных аспектов, эногастрономического туризм включает в себя ознакомление с оригинальными технологиями организации местного питания производства, продуктов питания и напитков, а также и традиций их потребления, усвоения навыков кулинарного искусства, участие в фестивалях и тематических культурных мероприятиях. Enogastronomic tourism is a kind of thematic tourism associated with exploring and tasting national cuisine and wine traditions of the world. Combining cultural, industrial, environmental and social aspects, enogastronomic tourism involves familiarization with the original technologies oflocal food producing, food and beverage and traditions of their consumption, mastering skills of culinary arts, participation in festivals and themed cultural events, familiarity with the original food technologies and wine production.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/12559
ISBN: 978 - 966 - 612 - 141 - 0
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Enogastronomic tourismas a marketing tool of domestic manufacturer.pdf200,5 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback