Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2001

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції. Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.

Опис

Ключові слова

споживач, поведінка споживачів, багатофакторні моделі, consumer, consumer behavior, multifactor models, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей / Т. Г. Бєлова, О. В. Пантелеєва, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці УДУХТ : Пріоритетні напрями впровадження в харчову промисловість сучасних технологій, обладнання і нових видів продуктів оздоровчого та спеціального призначення : матеріали VII Міжнародної науково-технічної конференції, 2001 р. – К.: УДУХТ, 2001. – № 10 (спецвип.), Ч. ІІІ. – С. 84.