Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей
Дата
2001
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції.
Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.
Опис
Ключові слова
споживач, поведінка споживачів, багатофакторні моделі, consumer, consumer behavior, multifactor models, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей / Т. Г. Бєлова, О. В. Пантелеєва, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці УДУХТ : Пріоритетні напрями впровадження в харчову промисловість сучасних технологій, обладнання і нових видів продуктів оздоровчого та спеціального призначення : матеріали VII Міжнародної науково-технічної конференції, 2001 р. – К.: УДУХТ, 2001. – № 10 (спецвип.), Ч. ІІІ. – С. 84.