Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості
Вантажиться...
Дата
1997
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто мету та основні напрями дослідження ринку.
Are considered the purpose and main areas of market research.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетингові дослідження, market, marketing researches, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Лиськова, О. В. Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості / О. В. Лиськова, Т. Г. Білова, О. Ф. Крайнюченко // Розроблення та впровадження прогресивних ресурсоощадних технологій та обладнання в харчову та переробну промисловість : міжнародної науково-технічної конференції : тези доповідей. – К. : УДУХТ, 1997. – С. 185.