Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості
Дата
1997
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто мету та основні напрями дослідження ринку.
Are considered the purpose and main areas of market research.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетингові дослідження, market, marketing researches, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Лиськова, О. В. Методологічні підходи до маркетингового дослідження ринку підприємств харчової промисловості / О. В. Лиськова, Т. Г. Білова, О. Ф. Крайнюченко // Розроблення та впровадження прогресивних ресурсоощадних технологій та обладнання в харчову та переробну промисловість : міжнародної науково-технічної конференції : тези доповідей. – К. : УДУХТ, 1997. – С. 185.