Стратегічний розвиток - основа формування конкурентоспроможності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентна боротьба, конкурентна стратегія, ринок молока та молочних продуктів, ринкові сегменти, ємність ринку, споживачі молочних продуктів, competition, competitive strategy, market of milk and dairy products, market segments, market capacity, consumers of dairy products

Бібліографічний опис

Суха, І .В. Стратегічний розвиток - основа формування конкурентоспроможності підприємства / І. В. Суха // Наукові здобутки молоді - вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : видано в збірнику 71 -ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів. - НУХТ, 2005. - Ч. 1. - С. 54-55.