Стратегічний розвиток - основа формування конкурентоспроможності підприємства
Файли
Дата
2005
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентна боротьба, конкурентна стратегія, ринок молока та молочних продуктів, ринкові сегменти, ємність ринку, споживачі молочних продуктів, competition, competitive strategy, market of milk and dairy products, market segments, market capacity, consumers of dairy products
Бібліографічний опис
Суха, І .В. Стратегічний розвиток - основа формування конкурентоспроможності підприємства / І. В. Суха // Наукові здобутки молоді - вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : видано в збірнику 71 -ї наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів. - НУХТ, 2005. - Ч. 1. - С. 54-55.