Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.
Опис
Бібліографічний опис
Ткаченко, Д. М. Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Харчова промисловість. - К.: НУХТ, 2008. - № 6. - С. 148-151.