Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.

Опис

Бібліографічний опис

Ткаченко, Д. М. Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Харчова промисловість. - К.: НУХТ, 2008. - № 6. - С. 148-151.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в