Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.

Опис

Ключові слова

емпірична функція, an empirical function, методика, оцінка, попит, інноваційна продукція, ринок, конкурентоспроможність, модель ПФЕ, technique, measurement, demand, innovative products, the market, competitive

Бібліографічний опис

Ткаченко, Д. М. Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Харчова промисловість. - К.: НУХТ, 2008. - № 6. - С. 148-151.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced