Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію
Дата
2008
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.
Опис
Ключові слова
емпірична функція, an empirical function, методика, оцінка, попит, інноваційна продукція, ринок, конкурентоспроможність, модель ПФЕ, technique, measurement, demand, innovative products, the market, competitive
Бібліографічний опис
Ткаченко, Д. М. Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Харчова промисловість. - К.: НУХТ, 2008. - № 6. - С. 148-151.