Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Наведено приклади визначення кількісного впливу чинників ринку на рівень попиту інноваційної продукції на стадіях її проектування, створення та реалізації за розробленими авторами методикою та комп'ютерною програмою.
Some examples of a quotation influence markets on demands level for new food-stuff.

Опис

Ключові слова

формалізація, formalization, просування на ринок, інноваційна продукція, the promotion of the market, innovative products

Бібліографічний опис

Ткаченко, Д. М. Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Вісник аграрної науки. - УААН, 2009. - № 7. - С. 74-77.

Зібрання