Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі
Вантажиться...
Файли
Дата
2009
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Наведено приклади визначення кількісного впливу чинників ринку на рівень попиту інноваційної продукції на стадіях її проектування, створення та реалізації за розробленими авторами методикою та комп'ютерною програмою.
Some examples of a quotation influence markets on demands level for new food-stuff.
Some examples of a quotation influence markets on demands level for new food-stuff.
Опис
Ключові слова
формалізація, formalization, просування на ринок, інноваційна продукція, the promotion of the market, innovative products
Бібліографічний опис
Ткаченко, Д. М. Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Вісник аграрної науки. - УААН, 2009. - № 7. - С. 74-77.