Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Наведено приклади визначення кількісного впливу чинників ринку на рівень попиту інноваційної продукції на стадіях її проектування, створення та реалізації за розробленими авторами методикою та комп'ютерною програмою.
Some examples of a quotation influence markets on demands level for new food-stuff.

Опис

Ключові слова

формалізація, formalization, просування на ринок, інноваційна продукція, the promotion of the market, innovative products

Бібліографічний опис

Ткаченко, Д. М. Формалізація просування на ринок інноваційної продукції харчової галузі / Д. М. Ткаченко, О. М. Скарбовійчук // Вісник аграрної науки. - УААН, 2009. - № 7. - С. 74-77.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced