Особливості маркетингової політики підприємств в умовах посилення конкуренції на ринку
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
рівень конкуренції, оновлення виробничої бази, конкурентні переваги, національні бренди, маркетингова політика, competition, production base, competitive advantage, national brands, marketing policy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Особливості маркетингової політики підприємств в умовах посилення конкуренції на ринку/ Л. В. Страшинська, В. Г. Цишевський // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф. – К.: НУХТ, 2010. – С. 52.