Особливості маркетингової політики підприємств в умовах посилення конкуренції на ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

рівень конкуренції, оновлення виробничої бази, конкурентні переваги, національні бренди, маркетингова політика, competition, production base, competitive advantage, national brands, marketing policy, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Особливості маркетингової політики підприємств в умовах посилення конкуренції на ринку/ Л. В. Страшинська, В. Г. Цишевський // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф. – К.: НУХТ, 2010. – С. 52.