Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Дисертаційна робота присвячена поглибленню теоретичних методичних
засад та прикладних аспектів розвитку брендів молокопереробних підприємств.
The thesis is devoted to the study of theoretical methodological foundations and applied issues of brand development dairy companies from the perspective of marketing activities.
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, управління брендом, розвиток бренду, маркетингова діяльність, молокопереробні підприємства, бренд, brand, brand management, brand development, marketing activities, milk processing enterprises
Бібліографічний опис
П'янкова, О. В. Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / П'янкова Оксана Василівна ; НУХТ. – Київ, 2013. – 22 с.