Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Дисертаційна робота присвячена поглибленню теоретичних методичних засад та прикладних аспектів розвитку брендів молокопереробних підприємств. The thesis is devoted to the study of theoretical methodological foundations and applied issues of brand development dairy companies from the perspective of marketing activities.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, управління брендом, розвиток бренду, маркетингова діяльність, молокопереробні підприємства, бренд, brand, brand management, brand development, marketing activities, milk processing enterprises

Бібліографічний опис

П'янкова, О. В. Розвиток брендів у маркетинговій діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / П'янкова Оксана Василівна ; НУХТ. – Київ, 2013. – 22 с.