Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»
Вантажиться...
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»
The use of the principles of marketing in Japan of PJSC "Obolon"
Опис
Ключові слова
принципи маркетингу, японський маркетинг, принципи японського маркетингу, principles of marketing, japanese marketing, japanese marketing principles, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Глушаниця, А. В. Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» / А. В. Глушаниця, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - P. 64-66.