Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» The use of the principles of marketing in Japan of PJSC "Obolon"

Опис

Ключові слова

принципи маркетингу, японський маркетинг, принципи японського маркетингу, principles of marketing, japanese marketing, japanese marketing principles, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Глушаниця, А. В. Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» / А. В. Глушаниця, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - P. 64-66.