Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»
The use of the principles of marketing in Japan of PJSC "Obolon"
Опис
Ключові слова
принципи маркетингу, японський маркетинг, принципи японського маркетингу, principles of marketing, japanese marketing, japanese marketing principles, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Глушаниця, А. В. Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» / А. В. Глушаниця, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - P. 64-66.