Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» The use of the principles of marketing in Japan of PJSC "Obolon"

Опис

Ключові слова

принципи маркетингу, японський маркетинг, принципи японського маркетингу, principles of marketing, japanese marketing, japanese marketing principles, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Глушаниця, А. В. Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» / А. В. Глушаниця, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - P. 64-66.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced