Мерчендайзинг в аутлетах
Вантажиться...
Дата
2014
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто поняття „мерчандайзингу”, та „аутлет”, способи мерчандайзингу для привернення уваги, психологічні методи спонукання до здійснення покупок. Встановлено взаємозв’язок мерчендайзингу та психологічних методів впливу на покупця. Виокремлено методи впливу на свідомість покупці.
The concepts of “merchandising’ and “outlet”, the methods of merchandising for paying attention, psychological methods of promoting to buy the commodities are described. The intercommunication of merchandising and psychological methods of influence on a customer is set. The methods of influence on customer’s consciousness are distinguished.
Опис
Ключові слова
мерчендайзинг, аутлет, покупці, merchandising, outlet, buyers, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Мерчендайзинг в аутлетах / Н. П. Скригун, Л. В. Коношенко // Paradigmata poznání. – Praha : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ» s.r.o, 2014. – № 2. – S. 188-190