Мерчендайзинг в аутлетах
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто поняття „мерчандайзингу”, та „аутлет”, способи мерчандайзингу для привернення уваги, психологічні методи спонукання до здійснення покупок. Встановлено взаємозв’язок мерчендайзингу та психологічних методів впливу на покупця. Виокремлено методи впливу на свідомість покупці.
The concepts of “merchandising’ and “outlet”, the methods of merchandising for paying attention, psychological methods of promoting to buy the commodities are described. The intercommunication of merchandising and psychological methods of influence on a customer is set. The methods of influence on customer’s consciousness are distinguished.
Опис
Ключові слова
мерчендайзинг, аутлет, покупці, merchandising, outlet, buyers, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Мерчендайзинг в аутлетах / Н. П. Скригун, Л. В. Коношенко // Paradigmata poznání. – Praha : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ» s.r.o, 2014. – № 2. – S. 188-190