Мерчендайзинг в аутлетах

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто поняття „мерчандайзингу”, та „аутлет”, способи мерчандайзингу для привернення уваги, психологічні методи спонукання до здійснення покупок. Встановлено взаємозв’язок мерчендайзингу та психологічних методів впливу на покупця. Виокремлено методи впливу на свідомість покупці. The concepts of “merchandising’ and “outlet”, the methods of merchandising for paying attention, psychological methods of promoting to buy the commodities are described. The intercommunication of merchandising and psychological methods of influence on a customer is set. The methods of influence on customer’s consciousness are distinguished.

Опис

Ключові слова

мерчендайзинг, аутлет, покупці, merchandising, outlet, buyers, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Н. П. Мерчендайзинг в аутлетах / Н. П. Скригун, Л. В. Коношенко // Paradigmata poznání. – Praha : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ» s.r.o, 2014. – № 2. – S. 188-190

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced