Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.

Опис

Ключові слова

емоційний маркетинг, принципи емоційного маркетингу, виноробство, реклама, бренд, emotional marketing, principles of emotional marketing, wine, brand, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств / Т. Г. Бєлова, М. А. Кабак, Т. В. Гаврилова // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 23-25.

Зібрання