Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств.
Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.
Опис
Ключові слова
емоційний маркетинг, принципи емоційного маркетингу, виноробство, реклама, бренд, emotional marketing, principles of emotional marketing, wine, brand, advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств / Т. Г. Бєлова, М. А. Кабак, Т. В. Гаврилова // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 23-25.