Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність поняття «емоційний маркетинг». Подано теоретичні підходи до використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств. Essence of concept "emotional marketing" is considered. The theoretical going is given near the use of principles of the emotional marketing in activity of vine making enterprises.

Опис

Ключові слова

емоційний маркетинг, принципи емоційного маркетингу, виноробство, реклама, бренд, emotional marketing, principles of emotional marketing, wine, brand, advertising, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Використання принципів емоційного маркетингу в діяльності виноробних підприємств / Т. Г. Бєлова, М. А. Кабак, Т. В. Гаврилова // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 23-25.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced