DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/15459

Название: Tourism branding of cities and territories
Другие названия: Туристичний брендінг міст і територій
Авторы: Dovgun, Irina
Basyuk, Daria
Довгун, Ірина Миколаївна
Басюк, Дарія Іванівна
Ключевые слова: branding
tourism
брендінг
туризм
брендинг
кафедра іноземних мов професійного спрямування
кафедра туристичного та готельного бізнесу
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Tourism branding of cities and territories / D. Basyuk, Y. Melnyk, I. Dovgun // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті: матер. 80 Міжнар. наук. конф. молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014. – К.: НУХТ, 2014 – Ч. 4. – С. 322–323.
Краткий осмотр (реферат): Branding cities and territories is a vibrant area now where regions, towns and cities are trying to present themselves to different audiences, usually for tourism.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/15459
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
dovgun.pdf96,09 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback