Tourism branding of cities and territories

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Branding cities and territories is a vibrant area now where regions, towns and cities are trying to present themselves to different audiences, usually for tourism.

Опис

Ключові слова

branding, tourism, брендінг, туризм, брендинг, кафедра іноземних мов професійного спрямування, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Basyuk, D. Tourism branding of cities and territories / D. Basyuk, Y. Melnyk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті: матер. 80 Міжнар. наук. конф. молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014. – К. : НУХТ, 2014 – Ч. 4. – С. 322–323.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced