Tourism branding of cities and territories
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Branding cities and territories is a vibrant area now where regions, towns and cities are trying to present themselves to different audiences, usually for tourism.
Опис
Ключові слова
branding, tourism, брендінг, туризм, брендинг, кафедра іноземних мов професійного спрямування, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Basyuk, D. Tourism branding of cities and territories / D. Basyuk, Y. Melnyk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті: матер. 80 Міжнар. наук. конф. молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014. – К. : НУХТ, 2014 – Ч. 4. – С. 322–323.