Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто передумови виникнення та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено їх переваги та необхідність використання в практичній діяльності компаній. Preconditions origin and nature of modern forms of marketing. Proved their advantages and necessity of the practical of companies.

Опис

Ключові слова

сучасні види маркетингу, вірусний маркетинг, мобільний маркетинг, маркетинг подій, modern forms of marketing, viral marketing, mobile marketing, marketing events, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосування / Т. Г. Бєлова, А. В. Глушаниця, О. Ф. Крайнюченко // Економічні студії : науково-практичний економічний журнал. – Львів: Львівська фундація, 2014. - № 1, Ч. 1. - С. 29-32.

Зібрання