Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосування

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто передумови виникнення та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено їх переваги та необхідність використання в практичній діяльності компаній. Preconditions origin and nature of modern forms of marketing. Proved their advantages and necessity of the practical of companies.

Опис

Ключові слова

сучасні види маркетингу, вірусний маркетинг, мобільний маркетинг, маркетинг подій, modern forms of marketing, viral marketing, mobile marketing, marketing events, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосування / Т. Г. Бєлова, А. В. Глушаниця, О. Ф. Крайнюченко // Економічні студії : науково-практичний економічний журнал. – Львів: Львівська фундація, 2014. - № 1, Ч. 1. - С. 29-32.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced