Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії
Вантажиться...
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
латеральний маркетинг, lateral marketing, креативна стратегія, creative strategy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції, 19-21 травня 2011 р. - К.: НУХТ, 2011. - С. 72 - 73.