Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
латеральний маркетинг, lateral marketing, креативна стратегія, creative strategy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Латеральний маркетинг як інструмент креативної стратегії / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції, 19-21 травня 2011 р. - К.: НУХТ, 2011. - С. 72 - 73.