DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16683

Название: Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях
Другие названия: The use of compatible analysis methods (latent estimations) in marketing researches
Авторы: Семененко, Катерина Юріївна
Скригун, Наталія Петрівна
Semenenko, Katerina
Skryhun, Natalya
Ключевые слова: маркетинг
споживач
аналіз
маркетинг
потребитель
анализ
marketing
consumer
analysis
кафедра маркетингу
Issue Date: 2010
Библиографическое описание: Семененко, К. Ю. Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун // Veda a tecnologie : krok do budoucnosti – 2010 : Мaterialy VІ Mеzіnarodni vedecko-praktika konference. – Praha : Publishing House "Education and Science" s.r.o., 2010. – Dil 4. Ekonomicke vedy. – S. 11–12.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16683
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
The use of compatible analysis methods .pdf228,85 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback