Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16683
Title: Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях
Authors: Семененко, Катерина Юріївна
Скригун, Наталія Петрівна
Keywords: маркетинг
споживач
аналіз
marketing
consumer
analysis
кафедра маркетингу
Issue Date: 2010
Citation: Семененко, К. Ю. Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун // Veda a tecnologie : krok do budoucnosti – 2010 : Мaterialy VІ Mеzіnarodni vedecko-praktika konference. – Praha : Publishing House "Education and Science" s.r.o., 2010. – Dil 4. Ekonomicke vedy. – S. 11–12.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16683
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The use of compatible analysis methods .pdf228.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.