Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, споживач, аналіз, marketing, consumer, analysis, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Семененко, К. Ю. Використання методів сумісного аналізу (латентних оцінок) в маркетингових дослідженнях / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун // Veda a tecnologie : krok do budoucnosti – 2010 : Мaterialy VІ Mеzіnarodni vedecko-praktika konference. – Praha : Publishing House "Education and Science" s.r.o., 2010. – Dil 4. Ekonomicke vedy. – S. 11–12.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced