Корпоративна культура, як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто концепцію розробки і реалізації соціальної технології «Корпоративна культура»: як ключовий фактор стратегічного розвитку корпорацій, мета якої – посилення конкурентних позицій, соціальної стабільності і ефективності використання трудових ресурсів корпорацій.
We consider the concept of development and implementation of social technologies "Corporate Culture": a key factor in the strategic development corporation, whose goal - strengthening the competitive position, social stability and efficiency of human resources of the corporations.

Опис

Ключові слова

соціальні технології, корпоративна культура, конкурентоспроможність, організація, стратегічний розвиток, social technologies, corporate culture, competitiveness, organization, strategic development

Бібліографічний опис

Буковинська, М. П. Корпоративна культура як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій / М. П. Буковинська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 34. - С. 6-9.

Зібрання