Корпоративна культура, як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто концепцію розробки і реалізації соціальної технології «Корпоративна культура»: як ключовий фактор стратегічного розвитку корпорацій, мета якої – посилення конкурентних позицій, соціальної стабільності і ефективності використання трудових ресурсів корпорацій.
We consider the concept of development and implementation of social technologies "Corporate Culture": a key factor in the strategic development corporation, whose goal - strengthening the competitive position, social stability and efficiency of human resources of the corporations.
We consider the concept of development and implementation of social technologies "Corporate Culture": a key factor in the strategic development corporation, whose goal - strengthening the competitive position, social stability and efficiency of human resources of the corporations.
Опис
Ключові слова
соціальні технології, корпоративна культура, конкурентоспроможність, організація, стратегічний розвиток, social technologies, corporate culture, competitiveness, organization, strategic development
Бібліографічний опис
Буковинська, М. П. Корпоративна культура як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій / М. П. Буковинська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 34. - С. 6-9.