Корпоративна культура, як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто концепцію розробки і реалізації соціальної технології «Корпоративна культура»: як ключовий фактор стратегічного розвитку корпорацій, мета якої – посилення конкурентних позицій, соціальної стабільності і ефективності використання трудових ресурсів корпорацій.
We consider the concept of development and implementation of social technologies "Corporate Culture": a key factor in the strategic development corporation, whose goal - strengthening the competitive position, social stability and efficiency of human resources of the corporations.

Опис

Ключові слова

соціальні технології, корпоративна культура, конкурентоспроможність, організація, стратегічний розвиток, social technologies, corporate culture, competitiveness, organization, strategic development

Бібліографічний опис

Буковинська, М. П. Корпоративна культура як неодмінна умова стратегічного розвитку корпорацій / М. П. Буковинська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 34. - С. 6-9.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced