Маркетингові дослідження і розвиток іновацій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Проведені теоретичні дослідження здійснення маркетингових досліджень відповідно до певного етапу інноваційного процесу та реалізацією цього етапу в діяльності підприємства Theoretical study of marketing research according to a certain stage of the innovation process and the implementation of this phase in the enterprise

Опис

Ключові слова

поведінка конкурентів, розвиток технологічного укладу, behavior of competitors, technological development structure, кафедра економічної теорії, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Мостенська, Т. Г. дослідження і розвиток новацій / Т. Г. Мостенська, Г. О. Кундєєва // Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студ. – Харків : ХДУХТ, 2011. – Ч. 2. – С. 266.