Маркетингові дослідження і розвиток іновацій
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведені теоретичні дослідження здійснення маркетингових досліджень відповідно до певного етапу інноваційного процесу та реалізацією цього етапу в діяльності підприємства
Theoretical study of marketing research according to a certain stage of the innovation process and the implementation of this phase in the enterprise
Опис
Ключові слова
поведінка конкурентів, розвиток технологічного укладу, behavior of competitors, technological development structure, кафедра економічної теорії, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Мостенська, Т. Г. дослідження і розвиток новацій / Т. Г. Мостенська, Г. О. Кундєєва // Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студ. – Харків : ХДУХТ, 2011. – Ч. 2. – С. 266.