DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320

Название: Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів
Другие названия: Social engineering as a modern aggressive medium impact on consumers
Авторы: Семененко, Катерина Юріївна
Semenenko, Katerina
Ключевые слова: споживач
інжиніринг
реклама
маркетинг
потребитель
инжиниринг
consumer
engineering
advertising
marketing
кафедра маркетингу
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Семененко, К. Ю. Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів / К. Ю. Семененко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 762.
Краткий осмотр (реферат): Крім ординарних шляхів використання такого інструменту впливу на свідомість людини як «соціальний інжиніринг» останній все частіше знаходить застосування в нових для себе сферах, - маркетинг та реклама.Кроме ординарных путей использования такого инструмента влияния на сознание человека как «социальный инжиниринг» последний все чаще находит применение в новых для себя сферах - маркетинг и реклама.In addition to ordinary ways of using such a tool to influence the consciousness of man as "social engineering" Last increasingly is used in an new areas - marketing and advertising.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
738.pdf140,56 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback